Kompletní řešení employer brandingu pro top zaměstnavatele z České republiky

Více uchazečů. Více pohovorů. Více zaměstnanců

Vytvořte si bezplatný účet!
Corporate Standard
vs
Employer branding Corporate Premium
Vlastní titulní fotografie
Sociální sítě
Analytics
Prezentace firmy
Videoprezentace
Důvody, proč by uchazeči měli pracovat ve Vaší firmě
Fotogalerie
Sekce novinek

Více než 500.000

jedinečných uživatelů/měsíc

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Více než 450.000

příspěvků zaměstnavatelů a uchazečů

Více než 2.000.000

zobrazení stránky měsíčně

Více než 100

partnerství se zaměstnavateli

Více než 500.000

registrovaných uživatelů na platformě

Věděli jste, že...

Na Kdepracujeme.cz každý měsíc vyhledává více než 500.000 zaměstnanců profily zaměstnavatelů z České republiky, aby se rozhodli, kde budou pracovat?

Uchazeči stráví o 36 % více času na stránkách firem s profilem Corporate Premium employer brandingu?

88 % uchazečů více oceňuje firmy, které si pravidelně aktualizují firemní profil?

90 % zaměstnanců považuje za velmi důležitou odpověď firmy na hodnocení na Kdepracujeme.cz?

Spojte se s námi, abyste porozuměli tomu, jak funguje profil Corporate Premium employer branding.

Vše, co potřebujete pro správnou employer branding strategii

Profil top zaměstnavatele
Prezentace firmy
Propagace internshipů
Zdůraznění organizační kultury
Prezentace benefitů, které zaměstnanci dostávají
Správa online dobrého jména firmy
Remarketing uchazečů, kteří zobrazili profil firmy
Remarketing uchazečů, kteří využili přístup k zaměstnáním
Povědomí o firmě v komunitě

Proč Kdepracujeme.cz

Přesně víte, jací lidé se zajímají o Vaši firmu (profil, specializace, věk, zájmy)
Zjistíte, kolik lidí navštěvuje profil firmy
Máte přístup k údajům a zprávám o dopadu každý měsíc
Přijímáte rozhodnutí založená na výsledcích versus úsilí
Sledujete růsty každý měsíc
Můžete zacílit na mikro segmenty
Máte kontrolu nad četností a způsobem komunikace

Kontaktujte nás, abyste lépe porozuměli tomu, co Vám bude vyhovovat, přestože v tomto okamžiku třeba employer branding nepotřebujete!

Co znamená employer branding

Pojem employer branding se vztahuje na způsob, jakým se firma odlišuje od jiných firem z hlediska zaměstnanců a organizační kultury.

Employer branding se liší od značky firmy a je v podstatě definován hlasem, který mají zaměstnanci ve firmě. Jinými slovy, firma má employer branding o tolik silnější, o kolik více zapojuje své zaměstnance do procesu propagace kariérních příležitostí a o kolik více zaměstnanci předávají hodnoty organizace dál.

Ačkoli ho lze shrnout do několika velmi jasných taktik, employer branding je více než jen strategie, protože se pojí s organizační kulturou firmy, s profilem lidí, které firma zaměstnává, a transparentností, kterou je ochotna přijmout při komunikaci. Ale klíčové prvky employer brandingu v podstatě odkazují na:

1
Způsob, jakým se společnost prezentuje online (včetně stránky věnované kariéře)
Zkušenosti s žádostmi o zaměstnání v rámci firmy
2
Zkušenosti s žádostmi o zaměstnání v rámci firmy
3
Náborový proces
Zkušenosti v rámci onboarding procesu
4
Zkušenosti v rámci onboarding procesu
5
Přítomnost na sociálních sítích
Zveřejňovaný obsah
6
Zveřejňovaný obsah
7
Velvyslance firmy (z řad zaměstnanců)

Pokud jste firmou, která přemýšlí strategicky a přeje si inteligentně investovat do náborového procesu, neváhejte nás kontaktovat.